maanantai 24. maaliskuuta 2014

Superdieetti - vko 4 yhteenveto





Taas on yksi viikko Superdieettiä takana. JeeJeeJee, vihdoinkin vähän tulosta! Kyllä on ollut tiukkaa ja montivaatio koetuksella, mutta nyt sain palkan siitä kaikesta tuskasta ja hiestä!
Tämä viikko on ollut hieman poikkeuksellinen edellisiin verrattuna, sillä olen ollut koko viikon pois töistä alkuviikosta tulleen suru-uutisen vuoksi. Nyt on ollut aikaa treenaamiseen ja ruokavalion noudattamiseen. Treenit ja päivän muut rutiinit ovat pitäneet minut hyvin kiinni arjessa ja olen saanut muuta ajateltavaa ikävien uutisten vastapainoksi. Lisäksi tämä breikki tuli tarpeeseen unen vuoksikin, olen (nukahtamislääkkeiden avulla) saanut nukuttua hyviä pitkiä unia. Salitreenejä vedin ohjeen mukaan neljä ja aerobisia tuli saman verran. Ruoavaliota olen edelleenkin noudattanut orjallisesti ( paitsi keskiviikkona kun olin reissussa) ja samat ruuat maistuvat vielä. Rahka ei ole alkanut tökkimään, tuskin koskaa alkaakaan, koska RAKASTAN sitä! Kaalit saavat vatsan ihan mutkalle, mutta olen yrittänyt kestää nämä lieveilmiöt. Tosin luulen, että pahin vatsan "vihollinen" on ollut Real-leipä, sillä eilen ei vatsavaivoja ollut yhtä paljon, kun en tuota leipä syönyt. Löytyihän se syyllinen, pirulainen!

Paino oli tänä aamuna vihdoinkin alle 66 eli vaaka näytti 65,5kg. Dieetin aikana paino on pudonnut tähän mennessä 2,1kg (neljässä viikossa). Otin ihan mielenkiinnosta mitatkin, koska väitetään, että vaikkei kilot kauheasti karise niin sentit kyllä häviävät. No, senttejä on hävinnyt rinnasta -3cm (voi mun tissit!), vyötäröstä -4cm, lantiosta -2cm ja reidestä -2cm. Lisäksi mittasin juuri navan kohdalta, siitä lähtenyt myös -4cm).

Vielä olisi kaksi viikkoa dieettiä jäljellä. Syteen tai saveen, mutta loppuun asti mennään. Sitten palaan "oman dieettini" pariin, katsotaan mitä tuloksia sillä saadaan aikaan ja missä ajassa.

Neljännen SD-viikon oivalluksia:

* vatsa ei tykkää ruisleivästä
* rahka maistuu edelleen sairaan hyvältä!
* treeneissä näkyy kehitystä, painoja on saanut lisätä reilusti
* olen vähän höyrähtänyt tähän kehon muokkaukseen, saa nähdä mitä tästä seuraa...
* motivaatio bikinikropan tavoittelemiseen kasvaa koko ajan (ehkä kesäksi 2015)
* koskaan ei ole liian myöhäistä




Ihan superia viikoa sinulle!


*AnuElina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kovasti jos jätät kannustavia tsemppejä, hyviä treenivinkkejä tai rakentavaa kritiikkiä merkkinä vierailusta! Kiitos!